• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Apple 🍏 trĂ„den , för den som Ă€r fast i 🍎 trĂ€sket

drÀpdrulle

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Äsch nu lĂ€t det allt för dramatiskt. Bara onödigt att stĂ€nga men visst kĂ€nns det kul att göra! Jag Ă€r nu kvitt den vanan som tur nog.
 

Derix

Patek
2-Faktor
Hur blir det om man kopplar Airpods till en enhet som inte Àr Apple? Sker övergÄngen mellan Apple-enheter fortfarande lika sömlöst?
 

alfgren

Rolex
2-Faktor
NÄn som har tips pÄ prisvÀrd skÀrm runt 30 tum till Macbook Pro? Vet att Apple har fina originalskÀrmar men det Àr inte vÀrt pengarna, den hÀr datorn anvÀnds inte tillrÀckligt mycket. AnvÀnds endast för kontorsarbete samt se pÄ film, ingen gaming. TÀnk er nÄt runt <5 tusen spÀnn om det gÄr. Sitter nu pÄ en lÄnad Philips 32" 1920x1080 "Full-HD" och det duger inte. Jag vill ha skÀrpa!
 

Empa

Donnie Brasco
2-Faktor
NÄn som har tips pÄ prisvÀrd skÀrm runt 30 tum till Macbook Pro? Vet att Apple har fina originalskÀrmar men det Àr inte vÀrt pengarna, den hÀr datorn anvÀnds inte tillrÀckligt mycket. AnvÀnds endast för kontorsarbete samt se pÄ film, ingen gaming. TÀnk er nÄt runt <5 tusen spÀnn om det gÄr. Sitter nu pÄ en lÄnad Philips 32" 1920x1080 "Full-HD" och det duger inte. Jag vill ha skÀrpa!

Beror lite pĂ„ om du Ă€r nöjd med en 27 i 5k klassen eller du vill ha 32-34”?
Har sjĂ€lv en Asus ProArt 27” hemma och en Samsung 34” pĂ„ jobbet och Ă€r nöjd med bĂ„da.


Om du vill nörda ner dig sÄ kan du kika hÀr.

Vi kör Àven HP E34m pÄ jobbet, fördelen dÀr att man fÄr dockningen.

Det Àr klart att ingen av dessa Àr som Apples studio display men det Àr fina skÀrmar allihop.
 

jamesfranco

Audemars
Friends Of KS
Ska köpa en ipad air, men tÀnker att jag behöver vÀnta, verkar som att det slÀpps en ny om ett par veckor. LÄter vÀl rimligt att det kommer en i mars..
 
Första smartklockan för min del.
Skall bli intressant, har hĂ„llit emot lĂ€nge 😄
IMG_5084.jpeg
 

jamesfranco

Audemars
Friends Of KS
Idag lanserades nya iPad pro (och air), nÄgon som vet vart/nÀr man kan förhandsboka förrutom pÄ apple.com?
 
Topp