• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ähä, men Satan i gatan va jag går igång på sådant här....

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Eftersom jag är en tillbehörs fetischist så får man ju ståpäls när man ser sånt här! Hehe...för detta är ju så über coolt som det bara går att komma i min värld.

För vem skulle tacka nej till matchande ytter och innerbox plus att även certhållaren är matchi, matchi :cigar: och när även lädret till klockan är i samma färg, JA, då är det bara att säga TACK för kaffet :nailbiting: .

Hehe...kolla ytterboxen :cigar:.
3133049b.jpg


Coolt att allt matchar tycker jag.
2986507h_xxl.jpg


Hittade bara den rosafärgade och den gula där en del tillbehör var med.
daytona beach rosa.JPG


DAYTONA Beach 116519 (vitguld) finns i färgerna. Skulle lätt kunna tänka mig alla färgerna utom rosa tror jag, dock coolt att köpa till tjejen om man har en som gillar klockor och då synnerligt Rolex.
beachDaytonas.jpg
 

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
Vad jag har hittat så ligger Daytona Bechen på 120k och uppåt, priserna har jag bara fått från C24 och är beroende på skick och vad som följer med som tillbehör.


Aha! Jag antar att det är vitguld med tanke på tavlan och skalan på bezeln? Är det armbandet i läder? Vilket år är klockorna ifrån?
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Aha! Jag antar att det är vitguld med tanke på tavlan och skalan på bezeln? Är det armbandet i läder? Vilket år är klockorna ifrån?


Är inte hundra, men jag har en Rolex katalog från 2000 där klockorna finns med, och då är listpriset för dessa 168k. Kan dock ha kommit året innan, hittar ingen katalog från 1999, har en från 1998 och där finns dom inte med.
 

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
Är inte hundra, men jag har en Rolex katalog från 2000 där klockorna finns med, och då är listpriset för dessa 168k. Kan dock ha kommit året innan, hittar ingen katalog från 1999, har en från 1998 och där finns dom inte med.


Är ganska säker på att det är vitguld. Skalan ser annorlunda ut på ädelmetaller.
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Stopp några sekunder! Du må vara forumets konung vad det gäller fredagstråden men när det kommer till Daytonor så är det Guskleto som bestämmer. Klockorna är coola som fan och det med basta :D

Edit: menar så klart snygga ;)
Nej! Du var rätt på det från början. Coola som fan! Men inte snygga! Fanns det ngn orange?! Den hade kunnat funka;-)
 
Topp