• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ähhäää...vi tar en Paketöppning till tycker jag!

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Då landade klockan som jag varit ute efter ett tag, köpt av en forum medlem. Jag är minst fjärde ägaren av denna klocka, lika väl fjärde på detta forum, Hahaha... Så vi får väl se om det vilar någon förbannelse över denna, kanske flippar den om 2-4 veckor :bag:. Jag var på posten 5min efter jag fått medelande att jag kunde hämta klockan, tur att man var på järnhandeln och handla. Som gårdagens klockor så är även denna komplett, jag vet att jag är nördig men jag bara älskar det :hungry:. T.o.m originalkvittot medföljer.

Vill passa på att tacka Alex för en smidig affär, klockan är i det skick som utlovades.

Men nu till en snabb sammanfattning om klockan, den känns tung och sitter klockrent på handleden. Snygg för ögat med et gröna glaset. Om jag skall hitta några minus så är det bökigt att ställa in rätt längd på länken, det är ett j... pulande innan man får till det. Men nu till lite bilder...


















Avslutar denna med et härligt klassiskt wrist shot!
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Har du bara klocksurfat och sparat pengar på semestern?.. Grattis!! :)
 

Bolio

Panerai
Helt rätt med den klockhörnan du hade så måste det ju finnas en del att pula med, och som redan sagts men är värt att upprepa en gång till VILKEN VECKA DU HAFT GRATTIS.
 

DW6900MS

Audemars
2-Faktor
Tre Rolex samma vecka?:D
Nu saknas bara en Explorer, en Daytona, en Day-Date, Explorer. Kommer de nästa veckan? ;)
 
Topp