• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Äkta eller falsk breitling

Jag tror själv att den är falsk men vill höra . Datumvisaren går endast att ställa mellan 2004-2015.
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
 

Brunleif

Panerai
Det är så mycket som inte ser bra ut på den där.
Till exempel breitling texten på spännet ser riktigt bedrövlig ut.
Allt ser faktiskt bedrövligt ut.
 

Lithium

Cartier
Jag är inte säker på nånting men jag är jättesäker på att d1en klockan inte är en Breitung.
 

Wiliamo

Panerai
Yes! Men är man nollad när det kommer till klockor så är det bra att andra kan :p
Absolut, bättre att du dubbelkollar än att gå i tron om att det är något äkta. Häng gärna kvar här på KS, det finns massor av roliga och bra instegsklockor (icke kopior ;)) som inte behöver vara speciellt dyra heller. Bra mycket schysstare än att bära en piratkopia :)
 
Ja ! Hade tänkt mig att ge den som en present till min bror eftersom det är en herrklocka men om den är så öppenbart fejk lär inte han ta på sig den
 

daveid

Cartier
2-Faktor
Bäste klockkännare! Detta är en s.k Breitling Navi full year-calendar. Det är en limited edition som gjordes för maya-indianerna vars kalender endast sträckte sig fram till 2015. Den är tillverkad så att bandet efter bara några är ska få en sån vacker patina så att allt guld lossnar. Nej den är inte äkta, brorsan lär uppskatta en från ur och penn mer.
 

audotcom

Panerai
Skriker verkligen FAKE om den. Kul att du är ärlig ialf i din svar och kommentarer. Men gör dig av med skräpet nu och häng på KS istället:)
 
Topp