Laddar...
Nymans Ur 1851

Stockholms Auktionsverk
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Äldre Omgea damur hjälp.

Diskussion i 'Vintage' startad av mofo, 13 maj 2015.

1. mofo
    Trådstartare

mofo Friends of KS

Från:
    Skåne
    Hejsan alla,
    Jag var hos farsan härom dagen och visade min nya Omega jag hade köpt, varpå han pinnar ner i källaren och hämtar en klocka. Det visar sig vara en äldre damklocka från Omega.
    Det visar sig även att klockan är i 18k guld enligt stämplar. Vad han planerar att göra med klockan vet jag inte men jag hade gärna velat veta lite mer om klockan och tar gärna emot er input.
    Lite bilder:
    IMG_4794.JPG IMG_4795.JPG IMG_4796.JPG IMG_4797.JPG IMG_4798.JPG IMG_4799.JPG

Tack på förhand.
    //Fidde

2. tdn-dk

tdn-dk Borgare

Från:
    Danmark
    Total fake, sorry.

De kallas Mallorca Omega'er

Mvh. Thomas

eriksson850, mofo och Aurum gillar detta.
  3. tictac62

tictac62 Stadsbo

Från:
    Bästkusten
    Ja, tyvärr, är det en kopia, som tdn-dk, skriver kallas dom Mallorca omega!

mofo och Aurum gillar detta.
  4. mofo
    Trådstartare

mofo Friends of KS

Från:
    Skåne
    Ok, då är det bara att "break the news" till farsan. Tror inte det kommer spela större roll för honom men det är bra att veta iaf.
    Han berättade att den legat bland verktygen han ärvt, kan kanske förklara varför den låg där då :)