Laddar...
Nymans Ur 1851

Stockholms Auktionsverk
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Äldre Tudor. Åsikter?

Diskussion i 'Vintage' startad av fretig, 2 december 2013.

1. fretig
    Trådstartare

fretig Stadsbo

Från:
    sthlm
    Bojke och jakob.dala gillar detta.
  2. Helmeroni

Helmeroni Bonde

http://www.watchestobuy.com/ brukar ha inne en del äldre tudor, kolla där för prisbild! Rent spontant känns det som ett bra pris. Det låga priset beror, skulle jag gissa, på den låga mm :)

fretig gillar detta.
  3. LongCon

LongCon Miss Softie

Från:
    Vallentuna
    Den var onekligen härlig. För det priset kan det väl inte gå så fel.

4. Omen

Omen Goldmember

Ja där skulle du varit framme och huggit, till dom pengarana var det nog en bra deal

5. Aurum

Aurum Gubbsnygg

Tycker det var bra att du inte högg den. Dels är den lite för liten men viktigast av allt är att den saknar allt det som gör/gjorde Rolex/tudor intressanta, vattentätheten med oysterboetterna! Sedan är jag lite tveksam till tim/minutvisarna och har aldrig sett boetten tidigare, men där kan jag ha fel.

Bojke, maxmol, Scaramanga och 2 andra gillar detta.
  6. fretig
    Trådstartare

fretig Stadsbo

Från:
    sthlm
    Tack Aurum, utan sådan kunskap är det klokt att hålla igen:)