• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ännu en limiterad Omega...

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Denke ta bort!

Dock av det lite mer gulligt snitt.

Flipp eller flopp?


http://www.highsnobiety.com/2014/09/23/omega-seamaster-aqua-terra-goldfinger-watch/
omega-seamaster-aqua-terra-goldfinger-watch-01.jpg
 

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Hej.

Ok. Bra.

Känns onödigt att prata om samma klocka en gång till.

Mvh


Hej,

Nej jag måste vidhålla min ställning då den är så extra ordinär förfaller det ytterst relevant att om ovan nämnda produkt tala inte endast en utan två gånger.


Med vänlig hälsning.
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Hej,

Nej jag måste vidhålla min ställning då den är så extra ordinär förfaller det ytterst relevant att om ovan nämnda produkt tala inte endast en utan två gånger.


Med vänlig hälsning.


Martin,

min uppfattning i ovan angivna situation är du behöver rannsaka dig själv med ditt syfte av dina handlingar. Majoriteten av användarna på forumet anser att det framgår med all önskvärd tydlighet att detta limiterade mästerverk redan upptagit tillräckligt mycket tid och plats hos forumets medlemmar. Min samlade bedömning är att du spenderar onödiga resurser på något som redan är utagerat.

Tveka inte att höra av dig ifall du behöver vidare förståelse i ämnet.

Vänligen
Leben
 

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Martin,

min uppfattning i ovan angivna situation är du behöver rannsaka dig själv med ditt syfte av dina handlingar. Majoriteten av användarna på forumet anser att det framgår med all önskvärd tydlighet att detta limiterade mästerverk redan upptagit tillräckligt mycket tid och plats hos forumets medlemmar. Min samlade bedömning är att du spenderar onödiga resurser på något som redan är utagerat.

Tveka inte att höra av dig ifall du behöver vidare förståelse i ämnet.

Vänligen
Leben



Jag vet och kan med min kunskap inom rådande ämne med all säkerhet påvisa att det inte kan ställas inom någon rimlig tvivel att forumet plattform klarar den ytterligare belastning den så kallade duplicerade tråden enligt er utsago påverkar plattformen.

Om ni önskar omprövning på beslutet att låta den ligga kvar vänligen skriv till följande:


Dskrimineringsombudsmannen (DO) finns på Torsgatan 11 i Stockholm.
E-post: [email protected]
Växel: 08-120 20 700


Postadress: Box 3686, 103 59 Stockholm



Eller

IT-Minister
Kontakta Anna-Karin Hatt

Näringsdepartementet
Mäster Samuelsgatan 70103 33 StockholmTelefon 08-405 10 00



Eller


BARA LÄGG NER !


Med vänlig hälsning,
Den som drog de längsta strået.
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Jag vet och kan med min kunskap inom rådande ämne med all säkerhet påvisa att det inte kan ställas inom någon rimlig tvivel att forumet plattform klarar den ytterligare belastning den så kallade duplicerade tråden enligt er utsago påverkar plattformen.

Om ni önskar omprövning på beslutet att låta den ligga kvar vänligen skriv till följande:


Dskrimineringsombudsmannen (DO) finns på Torsgatan 11 i Stockholm.
E-post: [email protected]
Växel: 08-120 20 700


Postadress: Box 3686, 103 59 Stockholm



Eller

IT-Minister
Kontakta Anna-Karin Hatt

Näringsdepartementet
Mäster Samuelsgatan 70103 33 StockholmTelefon 08-405 10 00



Eller


BARA LÄGG NER !


Med vänlig hälsning,
Den som drog de längsta strået.


:D
 

Hallberg

Omega
Konstigt att inte denna klocka varit uppe till diskussion tidigare, det var ju ett tag sen auktionen avslutades.
Är jag ensam om att tycka att sekundvisaren kändes sådär?
 
Topp