• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ännu en nästan-klocka...

virrooo

Audemars
2-Faktor
Ja, då var det dags igen. Som den fattiga student jag är så har jag slagit till på ännu en klocka som liknar den jag vill ha. Nästa steg är väl att byta forum och börja köra replikor...(FML).

I väldigt bra skick och trevligt utförande. Köpt av en KS:are till ett väldigt rimligt pris! Stort tack för det!

Här kommer den i alla fall, en för tidigt examenspresent i form av en Bulova. Dock saknar jag rätt mejsel för att korta länken så ikväll är det gråt och tröstätande som gäller!

bild-24.JPG
 

Karatekid

Vacheron
2-Faktor
En nästanklocka varje dag framför en replika. Tycker du ska njuta av den fram tills arbetslivet kommer igång och då jävlar ska du slå till!
 
Håller med föregående. Hellre detta än replikor alla dagar i veckan!
En vacker dag står du där med the real deal på armen!
 

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Stort grattis! Jag lyfter den där av dig när du tröttnat, har jagat efter en sån där ganska länge nu!
 
Topp