• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Äntligen är den här!

mrMyagi

Dr Snuggles
2-Faktor
Goddag!

ahh vilken skön dag, 8e terminen klar på läkarlinjen, jobb fixat till sommaren och den är här, ni som har läst vissa trådar här har självklart snubblad över min desperata jakt på en 2531.80. Vill tacka alla som hjälpte mig med mitt sökande, Jokkmokkswe, ricrob, aquaracer och jakobz (vars kritik till theoreman jag fick av min tjej fick mig att ändra mina prioriteringar, men jakob jag behåller ändå theoreman då den har ett sentimentalt värde)

här kommer lite bilder (ursäkta de dåliga ifån bilderna):
 

Bilagor

  • IMG_2748.jpg
    IMG_2748.jpg
    601.7 KB · Visningar: 574
  • IMG_2747.jpg
    IMG_2747.jpg
    759.8 KB · Visningar: 576
  • IMG_2744.jpg
    IMG_2744.jpg
    492.9 KB · Visningar: 578
  • IMG_2743.jpg
    IMG_2743.jpg
    538.8 KB · Visningar: 573
  • IMG_2742.jpg
    IMG_2742.jpg
    467.9 KB · Visningar: 577
  • IMG_2741.jpg
    IMG_2741.jpg
    520.3 KB · Visningar: 579
  • IMG_2740.jpg
    IMG_2740.jpg
    710.3 KB · Visningar: 574
  • IMG_2739.jpg
    IMG_2739.jpg
    524.8 KB · Visningar: 571

Gentle_Giant

Cartier
Grattis! Och bra kämpat på läkarlinjen, se bara till nu så att du inte blir kirurg eller dyl. så du kan bära dina dinkor på ditt framtida jobb! :)
 
C

Crowolf

Guest
Grattis! Skickar ett pm om jag behöver morfin. Det är väl ok? :)
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Grattis igen, men tänkte på en sak, vad har hänt med länken? Den ska ju vara borstad i de stora bitarna och blank i de mindre i mitten? Gå och köp dig lite våtslippapper och slipa till länken!
 

mrMyagi

Dr Snuggles
2-Faktor
JakobZ skrev:
Grattis igen, men tänkte på en sak, vad har hänt med länken? Den ska ju vara borstad i de stora bitarna och blank i de mindre i mitten? Gå och köp dig lite våtslippapper och slipa till länken!

Förra ägaren polerade den! Han hade ägt den i 14 år och polaerade den för ett par år sen, vill skicka in den till omega efter sommaren för att byta ut bezeln då kan väl de fixa länken? Eller finns det något bättre ställe att skicka in den?
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Re: Sv: Äntligen är den här!

Min ortopedkirurg bär aquanaut men så har jag gjort honom rik över åren :)

Grattis till klockan!
 
Topp