• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Äntligen är ordningen återställd! Det är FREDAG :-D

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Här ser ni varför jag varit lite sen med fredagsbilden ett tag. DET GÅR JU INTE ATT FÅ TILL ETT VETTIGT LJUS SÅ HÄR ÅRS!!!
E4BA64B6-DF68-4F9D-91A9-930D05483280-3173-0000028154C72C0E_zps605ae6b1.jpg


Helvete! Fick dåligt samvete.. Klockan förtjänar en bättre bild men jag hinner inte ta en ny.. Njut även av de gröna bladen på bilden...själv ska jag åka och få vinterdäcken påskruvade nu...:-/
24EEA388-0AC7-4D04-A692-4C9BF7FEED57-5958-0000033A27CCE300_zps532c0c2f.jpg
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Här ser ni varför jag varit lite sen med fredagsbilden ett tag. DET GÅR JU INTE ATT FÅ TILL ETT VETTIGT LJUS SÅ HÄR ÅRS!!!


Helvete! Fick dåligt samvete.. Klockan förtjänar en bättre bild men jag hinner inte ta en ny.. Njut även av de gröna bladen på bilden...själv ska jag åka och få vinterdäcken påskruvade nu...:-/

F-n va´ snygga dom e´ dom däringa...
Måsta ha...
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Själv kör jag (som vanligt på fredagar) gammel-Heuern till morgonkaffet.



Önskar bara att jag fick tag på nå´t smidigt bandverktyg modell pincett för att enklare kunna byta länken/armband då & då. Skulle vilja prova den lite med brunt racing-band... Men klåpig som jag är vågar jag knappt gå på den med "vanligt" bandverktyg med risk att repa hornen nå´t överj-lgt....

Trevlig helg, boys!
 

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
Själv kör jag (som vanligt på fredagar) gammel-Heuern till morgonkaffet.



Önskar bara att jag fick tag på nå´t smidigt bandverktyg modell pincett för att enklare kunna byta länken/armband då & då. Skulle vilja prova den lite med brunt racing-band... Men klåpig som jag är vågar jag knappt gå på den med "vanligt" bandverktyg med risk att repa hornen nå´t överj-lgt....

Trevlig helg, boys!



Den måste ju bli asgrym på ett racingband! Väldigt fin klocka!
 
Topp