• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Äntligen bestämt mig för Datejust 116234

Margarinkungen

Viking Line
Friends Of KS
2-Faktor
Hej! Efter mycket efterforskningar bland alla varianter och modeller av Rolex klassiker 'Datejust' har jag nu kommit fram till att 116234 är den jag vill ha. Jag har hittat en på chrono 24 som jag tycker verkar intressant. Har ni några invändningar på denna: http://www.chrono24.com/nllex/datejust--id4044005.htm
Tänkte kolla med er proffs innan jag slår till!
Köpte nyligen en 116300 och det går faktiskt att pruta ganska bra på dessa, gå runt ill ad i Sthlm och fråga. Börja hos Rob du får den för uret.se priset, lätt. Lycka till, det är verkligen en grym klocka! Jag är helnöjd, värt vartenda öre
 

PEH

Breitling
Ny medlem här och letar också efter en 116234 med blå urtavla och lite förvånad hur höga priser som begärs på crono24 för drygt 10 år gamla klockor, en så gammal klocka måste ju nästan en service på 5000:- inberäknas. Brukar det gå att pruta på crono24?
Vad tycker ni är rätt pris på en 2-3 år gammal helst med jubilee länk?
 

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
Ny medlem här och letar också efter en 116234 med blå urtavla och lite förvånad hur höga priser som begärs på crono24 för drygt 10 år gamla klockor, en så gammal klocka måste ju nästan en service på 5000:- inberäknas. Brukar det gå att pruta på crono24?
Vad tycker ni är rätt pris på en 2-3 år gammal helst med jubilee länk?
Brukar ligga på 45-50.
 
Topp