• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Äntligen får jag titulera mig som pilot och börja leta efter pilotklocior på allvar!

  • Trådstartare Deleted member 1265
  • Start datum
D

Deleted member 1265

Guest
Enl rubriken flyger jag nu plan nästan varje dag.
Jag har själv lite svårt för att man har dykare men inte dyker, flygklocka och inte flyger, och så vidare, nu rättfärdigar jag min framtida flygarklocka!
Nu letar jag tungt flygklocka sannolikt iwc top gun eller något annat som matchar mitt manliga intresse!
1OddYpr.jpg

Jag förstår att ni vill veta lite mer om det är stridsflyg eller vanligt passagerarplan, bifogar en bild, tyvärr var det lite hård landning idag, så planet måste in på service!
Ps faaan vad kul det är!
:woot:
9IRAh9F.jpg

Obs, detta är inte en leksak:facepalm:;):pirate::cigar:
 

Archie

Cartier
haha klockrent. Jag antar att ett dopp i hotellpolen även rättfärdigar en submariner då? ;) Om man snorklar någon gång på året måste man helt klart även ha en sea dweller!
 

_z_

Omega
Självfallet så måste man ha en klocka för varje aktivitet! Har nyss luftat Harleyn med den självskrivna klockan på handleden, påstås klara vibrationerna bättre men jag vet inte jag ;)
6a5yru6y.jpg


SGS3 via Tapatalk.
 

POO

Panerai
Som brukligt är i trådar som dessa struntar jag helt i ts och utgår från egna preferenser:)

1. Pan Am Gmt, kanske kan vänta tills du blir kapten.
2.Vanlig Gmt
3. Inte ofta brattar hamnar på mina listor men Navitimern är cool.
4. Emergencyn är tuff den med och med tanke på vad du visat av din flygning kanske den skulle behövas...
SLUT
 
Topp