• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Äntligen Fredag igen.....

Mw79

Vacheron
2-Faktor
image.jpg
 

laketwig

Patek
2-Faktor
Egentligen var det min Mark XVI som stod i tur att få komma ut ifrån windern, men den får nog vänta en vecka ytterligar till förmån för den här. Länk justerad och klockan avplastad. Det har varit 3 långa dagar av väntan, men nu ... :happyhappy:

Trevlig helg på er!

Rolex - tavla.jpg
 

jabla

Sarlacc
Byter till den här eftersom det står fredag på den. :)

WP_20140523_004.jpg


Hämtade precis ut det här nyförvärvet efter en liten översyn och byte till svensk dagskiva.

DD_fodral.jpg


Verkar som man blivit uppgraderad som kund hos Carlssons Ur eftersom Håkan slängde med det här trevliga resefodralet utan att jag ens bett om det. Svårfotograferad tavla i solen.
 

garfield

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Byter till den här eftersom det står fredag på den. :)

WP_20140523_004.jpg


Hämtade precis ut det här nyförvärvet efter en liten översyn och byte till svensk dagskiva.

DD_fodral.jpg




Verkar som man blivit uppgraderad som kund hos Carlssons Ur eftersom Håkan slängde med det här trevliga resefodralet utan att jag ens bett om det. Svårfotograferad tavla i solen.

Den hade jag missat att du skaffat. Supersnygg!! Tavlan är ruskigt fin!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Byter till den här eftersom det står fredag på den. :)

WP_20140523_004.jpg


Hämtade precis ut det här nyförvärvet efter en liten översyn och byte till svensk dagskiva.

DD_fodral.jpg


Verkar som man blivit uppgraderad som kund hos Carlssons Ur eftersom Håkan slängde med det här trevliga resefodralet utan att jag ens bett om det. Svårfotograferad tavla i solen.



Snyggt Ur jablisch, och ett stort GRATTIS! Är det så illa, att man måste till att skaffa sig en DD, är dom lika trevliga som dom ser ut :nailbiting: . Får även gratulera dig till uppgraderingen på Carlssons Ur :cigar: ...
 

garfield

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Tack! har inte visat den tidigare utan tyckte det passade bra att smyga in den i fredagstråden eftersom den har dagvisning :)
Ja det var ett bra försök! En day-date med svensk tavla har dock ganska liten chans att flyga under radarn i den här församlingen. Grattis igen!
 
Topp