• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Äntligen har den hittat hem! Guldvarning!

LongCon

Miss Softie
2-Faktor
Har sagt det förut. Bland världens snyggaste länkar. Klockan är snygg den också :happyhappy:

När kommer bild på spännet?

Här är ett par bilder där man ser spännet och länken bättre.

IMAG0952_zpsd8f1124f.jpg

IMAG0950_zpsf8ef13d8.jpg


Personligen tycker jag att det ej dolda är bättre.
 

Wi

NLA
2-Faktor
Nu har du minsann hittat din keeper!! Hoppas jag iaf..otroligt vacker! Wow!
När du vill ha en lite mer lekfull klocka kan du ju slänga på singulars nato med gulddetaljer =)
 

LongCon

Miss Softie
2-Faktor
Nu har du minsann hittat din keeper!! Hoppas jag iaf..otroligt vacker! Wow!
När du vill ha en lite mer lekfull klocka kan du ju slänga på singulars nato med gulddetaljer =)

Jo tack! Den känns som keepermaterial, helt klart :) Ska testa lite olika band, tror den kan göra sig bra på många olika.
 

LongCon

Miss Softie
2-Faktor
Nja, det kan gå lite tufft till på jobbet om det vill sig illa. Men även avundsjukan :D
 
  • Like
Reactions: Wii

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Laxbandet jag vann på utlottning är lite gött! :)

IMAG0966_zpsc9b9f801.jpg
Laxbandet är ju stenhårt! Jag gillar att fiska, men är tyvärr inget större fan av att äta fisk, mycket pga lukt, ben, fjäll, för mycket fisk i unga år osv. Därför får jag lite rysningar, bara av att se det där.

/ TF theargonaut "You are not a beautiful and unique snowflake..."
 

LongCon

Miss Softie
2-Faktor
Laxbandet är ju stenhårt! Jag gillar att fiska, men är tyvärr inget större fan av att äta fisk, mycket pga lukt, ben, fjäll, för mycket fisk i unga år osv. Därför får jag lite rysningar, bara av att se det där.

/ TF theargonaut "You are not a beautiful and unique snowflake..."

Förstår dina tankar kring äckelkänslor, har de samma för kött och även ibland fisk. Har inte käkat kött på 11 år.

Tycker bandet är riktigt fräscht! :)
 
Topp