• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Äntligen hittade jag min grymme klocka!

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Sjukt grym Zenith, tufft med originallänk också! Stort grattis! :)
Visarna är re-lumade va?

Vill också se en samlingsbild på dina udda bestar!

Älskar den rassliga gay freres länken. Måste bara kolla ifall man kan korta den. Just nu gör "dive extension" funktionen så att minsta möjliga längd på microjusteringarna är inte tillräckligt. Länken är ändå för stor , har gråsparvshandleder och dom vill aldrig lira bra ihop med GF länkar [emoji53]
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Älskar den rassliga gay freres länken. Måste bara kolla ifall man kan korta den. Just nu gör "dive extension" funktionen så att minsta möjliga längd på microjusteringarna är inte tillräckligt. Länken är ändå för stor , har gråsparvshandleder och dom vill aldrig lira bra ihop med GF länkar [emoji53]


Du kanske kan plocka bort dykförlängningen? Roligare det än att fysiskt plocka bort länkbitar (Om det nu inte går att sätta tillbaka dem förstås)
 

Kettil

Vacheron
2-Faktor
Jag har för mig att det gick en nästan lika dan på lilla klockauktionen nu i maj, iof va de inte chronografen och den va automatisk , annars samma stuk men orange [emoji3]

Jo det sitter ett gött cal 146 HP och lever loppan i denna skönhet också [emoji3]


Den på klockkvaliten hade dessutom ett av Zeniths dussin verk ( 2542 PC) och gick ändå för 60 inkl provision…Så..tja.. ;)
 

NiklasArvid

Mon Mothma
2-Faktor
Den på klockkvaliten hade dessutom ett av Zeniths dussin verk ( 2542 PC) och gick ändå för 60 inkl provision…Så..tja.. ;)


fast nu jämför vi väl verkligen äpplen och kronografer... värdet på en dykare säger väl inte jättemycket om värdet på en helt annan - kronograf, inte mer än att marknaden börjat fatta värdet av coola Zeniths... Men TS klocka är ju supernice! och antagligen mycket värdefull... ;)
 

Kettil

Vacheron
2-Faktor
fast nu jämför vi väl verkligen äpplen och kronografer... värdet på en dykare säger väl inte jättemycket om värdet på en helt annan - kronograf, inte mer än att marknaden börjat fatta värdet av coola Zeniths... Men TS klocka är ju supernice! och antagligen mycket värdefull... ;)


Ja visst, så sant. Men kommentarens avsikt var just att belysa marknaden. Min egen subjektiva åsikt är ju att en 146HP borde vara dubbelt så dyr som ett 2542 i liknande boett, även om jag önskar att nivåerna inte helt sprungit ifrån min plånbok… ;)
 

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Ngn som vet något angående hur många som gjordes i den här svarta versionen? Inte lätt att hitta info om denna mystiska rackaren [emoji3]
 

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Grymt fint skick.
Grattis!

Endast en ägare och bra skött, men jag ska ta lite bättre bilder och berätta lite mer om den i en ny tråd. Då kommer du se att tavlan inte är helt perfekt.
Lite tavelsläpp men inget som stoppade mig för att köpa klocka. Oftast är det något lite fel i tavla/visare eller bezel. Är det inte de så är den renoverad eller jävligt mycket dyrare om klockan är felfri !
 
Topp