• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Äntligen min.. Seiko FFF mod

Rille

Rolex
Idag kom den!! Seiko "Fifty five fathoms" som den kallas.
Detta är alltså en moddad Snzh60k1.

Dealade och tjatade lite på RicVin och tillslut så gav han med sig att sälja denna guldiga sak.
Får tacka för en grymt smidig affär och trevligt bemötande.

Här kommer lite bilder ifrån när jag testade alla banden jag fick med
4y9adyje.jpg
e6ugajab.jpg
7eradede.jpg


Inte så pjåkig va:)
e2evytyp.jpg
ra6yjytu.jpg


Inte så bra foton kanske men var tvungen att visa upp min nye kamrat.
 

Rber

Audemars
2-Faktor
Grattis! Jag gillar min moddade SNZH57 som fan! Skitsnygg på Bradystrap men funkar tyvärr inte på min arm. Lirar på nato just nu men tänkte testa med ett Tropic.
 

Knät

Cartier
Snyggt, min är AWOL för tillfället.. Ingen aning om vad jag lagt den.. Kan rekommendera ett Seiko Flatvent på, sitter som en smäck på den klockan..
 

Bruset

Panerai
inte så förtjust i guld vanligtvis, men den där ger ett väldigt harmoniskt intryck på ett sätt som är svårt att förklara. nice!
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Tack själv!! Tycker den är kanonsnygg men den gör sig bättre på din arm än i min låda! Röstar faktiskt på natot...
De som känner mig VET att det bär mig emot att gilla dessa avskyvärda bagageband... ;)
Men detta är snyggt...
548b6601e544aa36650b4aa32e049008.jpg
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Stort grattis såklart! Jag har min FFF på mig nu.
Kul att höra att grejerna vandrar inom forumets väggar också.
 
Topp