• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Äntligen paketöppning av PP 5711

Grattis och en intressant tanke, ska nog också börja klura på en grym 35-års present till mig själv, har ju ganska exakt 4 år dit så hoppas kunna spara ihop en slant!

Kul tanke med att den köps med eftertanke och långsiktighet och inte bara hets om flipp och nya erövringar :)
 

Niklas

Rolex
2-Faktor
Jag vet att jag redan skrivit mina gratulationer i denna tråd men jag "råkade" gå in och titta på den igen..
Fy fan vilket mästerverk!
Denna och Royal Oak 15202 måste vara några av de vackraste klockorna som finns, åtminstånde enligt mitt tycke.
Tunna, smäckra, diskret elegans och perfekt storlek.
Detta är en klocka som visar att du har klass utan att du behöver visa det för alla.
De som vet, de vet ;)

Fantastiskt! Tror nästan jag måste ställa mig i kö hos Rob ändå..
Om ett år kanske klockbudgeten är i balans igen :)
 
P

Philippe Stern

Guest
Stort grattis. En riktigt fin klocka. Stod länge och tvekande mellan den och Aquanauten. Blev Aquanauten till slut. Ångrar mig ungefär varannan dag. Varannan dag inte. Har två söner, så det blir väl att börja spara så man kan köpa en 5711 också om några år.
 
Topp