• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Äntligen! Paketöppning Omega Globemaster

Nicbex

Audemars
2-Faktor
Mycket fint. Gillar den där klockan, synd att jag är allergisk mot klockor som saknar vettigt vattenskydd, det begränsar mig verkligen :(
 

par

Patek
2-Faktor
En liten bump då lädret äntligen kommit.
Sluter sig riktgt fint mot boetten och klockan känns mer dressad. Lädret såklart lite stelt så här i början men kommer säkert forma sig riktgt bra framöver.
Lite kassa bilder från en mulen dag
IMG_7678.JPG
IMG_7679.JPG
IMG_7681.JPG
IMG_7682.JPG
IMG_7683.JPG
IMG_7684.JPG
EXTREMT BRA!
Gör sig faktiskt bäst på läder
 

Urfunktion

Cartier
2-Faktor
Kunde inte hitta något om det, ber om ursäkt om det redan är avhandlat, men hur är lume:n?
Jag börjar få ett sug efter den här klockan. Det som avhåller mig är bristen på mikrojusteringsmöjligheter. Jag vet att det kommer att störa mig.
 

DaKa

Cartier
Wow, det där är en favorit!! :) Den blåa är så jävla läcker, ok inte alls nå fel på vita heller! Finna båda!
 

Ola G

Cartier
Hur känns Globemastern nu ett tag efter paketöpppning?
Forfarande lika klockren?
Med vänlig hälsning
Ola G
 

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Kunde inte hitta något om det, ber om ursäkt om det redan är avhandlat, men hur är lume:n?
Jag börjar få ett sug efter den här klockan. Det som avhåller mig är bristen på mikrojusteringsmöjligheter. Jag vet att det kommer att störa mig.
Lumen är väl ok inte jättebra. Lyser i mörker men inte som en Sub eller PO
 

Kaptenens

Cartier
Pledge Member
Riktigt snyggt! Såg att det snart släpps en Globemaster "Annual Calender" Med månadsindikering. Någon som hört vad den kommer listas på, eller något alls om den?
 
Topp