• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Äntligen!

klockodile

Dundee
2-Faktor
Efter att ha väntat en knapp månad på att Posten skulle få iväg paketet från Arlanda var jag ganska lättad när det låg i bilen.

Ganska oansenligt EMS-paket.
IMAG1058.jpg


Lite skyddspapp som skall forceras.
IMAG1059.jpg


Jaha, en GS...
IMAG1061.jpg


Kronograf dessutom - i titan. SBGC007.
IMAG1065_1_1.jpg


På armen - värt att vänta på! Fantastiskt skönt kroko med lite vintagekänsla. Viklås i titan.
IMAG1070_1.jpg


Tack för titten!
 

klockodile

Dundee
2-Faktor
Cool!!!!
Grattis!!!
Hur mkt har du svurit på posten?


Jag har inte vågat kolla blodtrycket under den här perioden iaf:wideyed:

Tack till alla gratulationer!

Svårt att fånga på bild men urtavlan är djupt skimrande grön med svarta totalisatorer för kronografen och sekunden, riktigt fint, ser helt svart ut för det mesta dock....
 

klockodile

Dundee
2-Faktor

Jag rekommenderar Higuchi Inc, Seiya Japan eller Chino watch. Tokeikan på Rakuten kan jag också ge bra referenser för. Även Seiko center i Paris, de har fina bilder på sin hemsida, men den är ganska sporadiskt uppdaterad.

De tre stora japanska handlarna är inte billigast, men jag har aldrig blivit besviken iaf...
 

Bingoraalf

Audemars
2-Faktor
Jag rekommenderar Higuchi Inc, Seiya Japan eller Chino watch. Tokeikan på Rakuten kan jag också ge bra referenser för. Även Seiko center i Paris, de har fina bilder på sin hemsida, men den är ganska sporadiskt uppdaterad.

De tre stora japanska handlarna är inte billigast, men jag har aldrig blivit besviken iaf...

Usch så röriga hemsidor :'( och seiya verkar inte skicka gs till europa längre
 
Topp