Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Är det bara jag som börjat tröttna på alla olika dagensklocktrådar?

Diskussion i 'Diskussion' startad av theargonaut, 18 juni 2013.

1. theargonaut
    Trådstartare

theargonaut Friends of KS

Från:
    Sthlm
    Tycker det är lite drygt att behöva kolla igenom x antal olika trådar, bara för att få se alla skönheter och/eller stolpskott, som luftas varje dag. En tanke är att lägga ner alla olika märkestrådar, och endast posta i dagens ENDA klocktråd, samt givetvis köra vidare på att man på Fredagar postar i just Fredagstråden. Vad säger tycker ni om det?

Sond, Wii, LongCon och 1 annan gillar detta.
  2. Hardy

Hardy Thug

Från:
    och till
    gärna för mig!!

3. Bingoraalf

Bingoraalf Biskop

Från:
    Malmö
    Röstar "Ja!" i den fiktiva pollen :)

4. Aurum

Aurum Gubbsnygg

Samtidigt vill man undvika alla gubbsafirsubar i dagens. Sedan kan jag tycka det är för lite trafik i den finaste dagenstråden...

Wii gillar detta.
  5. carlanton

carlanton Biskop

Varför ha kvar fredagstråden?

6. calzone

calzone Biskop

De e roligt med olika tycker jag, Blev skitglad när jag fick posta i dagens Omega första gången, ännu gladare när jag fick posta i dagens Rolex :D

PS : Ni som inte kommit dit ännu måste ju ha ngt att sträva efter :p

BluesmanV8 och Camo00 gillar detta.
  7. TKVF

TKVF Präst

Från:
    Göteborg
    Tycker att det är roligt att det händer saker på forumet. Dock skulle jAg vilja ha färre korsposter. Både i dagens klocka, dagens rolex mm. Räcker att posta i en tråd.

en helt annan undran. Om man har tapatalk, kan man ladda hem (rss) och läsa offline?

8. CharlieSocks

CharlieSocks Stadsbo

9. David

David Bödeln

Varför inte låta forumet självmoderera? Ointressanta trådar som ingen vill ha försvinner ju snabbt från toppen och får inte mer luft. Regler är krångliga. Krångligt är dåligt och tråkigt.

Seikoman87, MKRGG, BME och 1 annan gillar detta.
  10. Smulan

Smulan Biskop

Från:
    Stadsholmen
    Det skulle så klart finnas fördelar med bara en tråd men jag tror nackdelrana överväger. Som det är nu kan man ju filtrera och välja de trådar man är mest intresserad av. Tex skulle det vara jobbigt eller näst intill omöjligt att hitta de rolgaste Orienterna bland x-tusen inlägg i en blandtråd.

11. Robin

Robin Bonde

Från:
    Öland
    Jag är ju ny här men hängde en del på gamla TTT. Just dagens klocka och sen alla reposts av samma klockor dagligen fick iaf mig att bli less.

12. yonsson

yonsson Kikuchiyo Kobra Kai

Från:
    GBG
    Om du menar "dagens valfritt märke" trådar, så håller jag inte alls med dig. Dagens Seiko tråd är den trevligaste och mest informativt upplysande delen på hela forumet, så den ger ni fan i. Det positiva med de trådarna är att de inte spårar ur och handlar om märke vs märke som 80% av alla andra trådar gör.

BluesmanV8 gillar detta.
  13. Det är bara du....

David och RicVin gillar detta.
  14. theargonaut
    Trådstartare

theargonaut Friends of KS

Från:
    Sthlm
    Exakt, så fungerar det ju, men jag tänkte bara väcka tanken, så låter vi de som envisas med att vilja posta sin nyinkomna Rolex mm. i "märkestråden", göra det, tills de tröttnat på att hålla "märkestrådarna" levande... :)

Mårtenssons ur Brookfield