• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Är det någon som läst...

Affe

Una vida loca
2-Faktor
01fc6e663d02cc229d2b784b7ca7bab2.jpg


Af.... Vill ha den signerad när vi ses på en GTG![emoji3]

Sköning där, klart jag signerar när vi träffas på nästa Gtg :D... Hoppas att du känner att du får valuta för pengarna efter det du läst reportaget :nailbiting:
 
D

Deleted member 1265

Guest
Du är legend! Större än så blir det inte.
Klo klo klo klo klo klo...
Grattis!!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Äntligen helg och en god öl upphälld, men framförallt ska jag äntligen få läsa reportaget om vår käre Af Sjodahl :)

image.jpg

image.jpg


Fan vilken king du är Affe! Tack för att du förgyller klocksnack.se med all din positiva energi! :)


Tackar! Både kul och trevligt att vara uppskattad av några här på forumet, hoppas att läsandet blir ett rent nöje ;)!
 

bjrn

Panerai
2-Faktor
Kul @Affe , skulle precis hylla bumpen för att jag missat detta. Gick till första sidan för att "gilla", men det var redan gjort för ett antal år sedan. Enda man är säker på efter detta, är att minnet inte sitter där det skall längre.
Jag kan läsa samma inlägg flera år senare och känna fan detta har jag missat, samt tycka att det är strålande igen! Jag GILLAR!
 
Topp