• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Är det som vanligt bara jag...

....som gillar Cartier Pasha Seatimer i gummi...

Riktigt skönt schteekig sommardinka eller vad tycker ni, man blir liiite sugen...

Känns som jag ofta går igång på klockor man antingen älskar eller hatar och oftast så är det bara jag som älskar dom och alla andra hatar :D

Anish :)

tumblr_lnq8jliml21qlonqvo1_1280.jpg
 

danne10

Panerai
2-Faktor
Cartier överlag är lite vulgosköna, dock tveksamt om jag nånsin skulle köpa/ bära en :)

// Danne
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Man bör nog ha ett antal pjäser redan om man slår till på den där "diskreta" klockan, inte ett OWG-val direkt

Dock kul att se folk som sticker ut ur mängden i allafall!
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Du är dokumenterat en ribbträff Martin.... Detta as till klocka och den hemska Bulgurn du yrade om tidigare..... att du sitter med en Sub och en teflonpanna.....som i jämförelse är mainstream....är ett under och din smala lycka.....
 

Chrisse

Patek
2-Faktor
Den är udda, går jag igång på.
Sen gillar jag personligen inte "kvadraten" på urtavlan, men i övrigt en riktigt fin och gedigen klocka.
 

Jokkmokkswe

Cup of Jawa
2-Faktor
Nja, den ser speciell ut, och det är en skönskrivning. Fast ska alltid vara nån som går emot strömmen, typ exempel är väl Spence med sin Patek. :)
 
Topp