• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Är det värt??

mace

Cartier
2-Faktor
Om guldspeedyn är så pass ovanlig, är den då inte värd att behålla? Med risk för att klampa på tårna, men en guldrolle är väl egentligen en dussinklocka så länge man har pengar?

Sorry om jag är en parade pisser, men jag skulle nog ha sparat undan pengar och sen köpt en helguldare istället för att göra mig av med något som jag kommer ha svårt att hitta igen om jag ångrar mig.

Men om du är säker ... Gå på guldgrönt!
 

Målarn

The Steak
Slängde iväg mail till honolulutimes iaf, sa att jag va redo att sälja Omegan för de priset han erbjöd mig sist, $8.000
Ganska så bra pris tycker jag :)
 

Fryken

Kamrern
2-Faktor
Snackade du inte om minst 60 på gtgn? Som referens ligger billigaste helguldaren med länk på drygt €8000 på chrono24.
 

Målarn

The Steak
Fryken skrev:
Snackade du inte om minst 60 på gtgn? Som referens ligger billigaste helguldaren med länk på drygt €8000 på chrono24.

$9000-$9500 kunde han få till mig om den lokala klocksamlaren tar den annars $8000.
Men har ju väntat på de så länge så gubben har dragit sig ur haha så nu gäller 8
 
Topp