• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Är detta bara extremt billigt

dalle

Panerai
2-Faktor
Jäkla nötter som håller med sådant! Blev blåst på blocket för ett par år sen. En struntsumma men lärde mig att vara väldigt kritisk vid köp över nätet.
 

GH410

Cartier
2-Faktor
Den andra verkar också blivit såld nu.
Screenshot_20160106-231804.png
 
Fyfan vad mycket vidrigt folk det finns. Skönt att ni anmäler allt misstänksamt så det blir något renare. Synd bara att de inte alltid åker bort fort nog från sidorna.
 

Jimpa

Panerai
Jag blev blåst på tradera för några år sedan, mobiltelefon för nån tusenlapp, gjorde en anmälan när jag inte fick något paket och trots att jag hade mejl, mobilnummer, namn och adress så lag polisen ner det direkt. Tänkte om man skulle åka till adressen men jag valde att lära mig utav läxan i framtiden (förhoppningsvis). man vet aldrig vad det är för folk och man kan aldrig vara för säker. Polisen har ju noll koll på såna här ärenden, lär komma in tusentals anmälningar i veckan som är knutna till nätet.
 

Måberg

Panerai
Sjukt mycket bluffar på blocket och tradera på sistone. Letar man som jag bostad i andrahand så är det säkerligen 70% som är bluff...
 

mps

Cartier
Fick ett mail från säljaren idag.
Ville kompletera med information.
Den Omegan jag fick med i paketpriset var i äkta 14k guld dessutom.
 
Topp