• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Är Du religiös???

Camo00

Patek
Min Breitling är i alla fall himmelsk...
:angel:


ColtHeaven.jpg
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Skönt att du tar upp staffetpinnen när jag tappar stinget!!
 

Merlin

Vacheron
2-Faktor
Min Breitling är i alla fall himmelsk...
:angel:


ColtHeaven.jpg


Ja då kör vi!
torsdag 5 mars

19:00 Bönemöte
fredag 6 mars

20:00 Bönesamling
lördag 7 mars

18:00 Missionsmöte med Sean och Veronica Ureña samt Ilennia Ureña
söndag 8 mars

11:00 Yngve Stenfelt predikar
18:00 Väckelsemöte med bl.a. Yngve Stenfelt
tisdag 10 mars

12:00 Bibelstudium, Sean Ureña
19:00 Bibelstudium, Yngve Stenfelt
torsdag 12 mars

19:00 Bönemöte
vardagar kl 12:00

Bön
 

rogart-63

Patek
Herre gud. Vår dagliga bratte giv oss i dag .Tillkomme din visartavla och giv oss många timmar innan du stannar för den eviga vilan . Återuppstånden på den yttersta dagen servad av Pontus urmakare .Ske hans vilja och betala alla dina skulder .Ty riket är ditt och makten på klocksnack är din i evighet .Amen .
 

mruhr

Panerai
2-Faktor
Inget av dom tyvärr.. Sist jag träffade honom hade han någon stor färgglad plastklocka av något slag.

uff, Stargate kanske då ;-)

Kul med någon som har en Bratte och som är så lyrisk över den, brukar annars mest vara andra märken som leder till den typen av uttryck här på forumet
 

Rivalen

Rolex
En av de snyggaste B jag sett. Tycker ofta de blir för mycket, men denna var väl avvägd. Stort grattis till en underbar klocka.
 

Oli

Omega
2-Faktor
Hade en sådan med svart tavla på stållänk.. Det är en väldigt fin, och relativt slimmad Breitling.
 
Topp