• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Är du riktigt bra på något?

Moorflax

Patek
2-Faktor
Vi har ju den 'dåliga' tråden om våra tillkortakommanden. Skoj men visst vore det roligt med en tråd där vi briljerar med vad vi är duktiga på? Misstänker att den här tråden blir kortare dock. Prove me wrong please!!

Jag börjar:
Jag är en jävel på schack. Sm-tvåa som femtonåring i ett skolmästerskap.
Naturligtvis finns det folk som är ljusår bättre än mig. Men i min lilla sfär av bekanta är jag överlägsen.
 

MariaE

Panerai
Hur långt/många inlägg får en göra?
Jag är grym på det mesta. Men mina ovanliga skills är att..
- Jag kan hålla 6 st barntandborstar i en hand och med ett svep fördela tandkräm på dessa.
- Jag är grym på att planera och alltid se till så saker blir slutförda (det finns för få med den förmågan).
- Invagga andra i en tro att mitt förslag är deras (mest användbart mot sambo och vuxna barn).
- Sjunga alla Lejonkungenlåtarna med Pumbaröst.
- Åka pulka från taket och få högst fart/hoppa längst.
- Slänga mig handlöst in i saker som jag inte alltid tänkt igenom (traillöpning, fallskärmshopp, bungyjump osv) men genomföra det med bravur.

... återkommer med mer efter förskolelämning.
 

Jens

Greedo
Vet inte om jag är riktigt bra eller för snäll och lättlurad, men jag brukar bli tillfrågad om att skriva tal för att jag är så bra på det enl utsago.
Har hållit några själv såklart med hyfsad framgång.
En annan grej är att jag är förjävlig på att komma ihåg riktnummer, väldigt användbart...NOT. Till min stora förskräckelse hörde jag någonstans att riktnumren skulle försvinna. Vet inte om det stämmer, hoppas inte det, i så fall är det endast det här med att skriva tal som jag kommer på.

Edit: Är en jävel i sängen också och ganska rolig ibland.


J
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Jag är väldigt bra på att hitta bra erbjudanden

Väldigt bra på konsumenträtt

Teknisk :)

Just ja... Helt jävla bäst på Tetris!
 
Senast ändrad:

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
Kan sälja typ vad som helst.
bbd63b9ecb5a4cb6bc025033f3f1940b.jpg
 

Cryssarn

Rolex
Jag är väldigt bra på att komma ihåg citat och skådespelare från filmer och serier, samt en jävel på att vaxa och polera bilar.
Lyckas också regelbundet få fram frasen "There is something wrong with you" från min fru :p
 

Sjobedan

Rolex
Jag är grym på att Snooza i en timme innan jag ska gå upp. (inte uppskattat där hemma)
Jag är även en jävel på att boosta mina kollegors självförtroende.
Är en jäkel på försäljning, Bättre än @Apansson Mycket bättre. ;)
Jag är ganska duktig på att vara riktigt arg i trafiken.
 

Fredrik (Swe)

Rolex
2-Faktor
Har nästan fotografiskt minne över att jag "sett någon pryl hemma". Tyvärr är jag sämre på att komma ihåg var...men det blir alltid kul när jag hittar grejen (oftast långt långt senare). "Ha! Jag sa ju att jag sett den/inte slängt den!"
 
Topp