• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Är du riktigt bra på något?

Strindberg

Patek
2-Faktor
Jag är överjävlig på att ljuga.
Partners, föräldrar, barn, kunder, chefer. Har bra pokerface och inga samvetsbetänkligheter.
Usel egenskap, men bra att ha i vissa situationer. Används med stor urskiljning.
 

Bjoerlin76

Audemars
2-Faktor
Är väl rätt duktig på att köra kart och jag är nog rätt kunnig på bilar också. :) Iallafall det jag både tycker är intressant och det jag kan...
 

M021

Rolex
2-Faktor
Sälja saker, kommunicera, presentera, jävel på att spendera också. Tillhör nog också toppen i att flyga här på forumet, i alla fall i ekonomiklass, vad mer kan man vara bra på här i Amsterdam. .?
 

Tärnan

Cartier
Är grym på att köra bil fort men ändå mjukt.
Har en sjuk förmåga att tänka i många många steg framåt, att se följdkonsekvenser att visst agerande, att kunna lyfta ut det mest essentiella ur ett påstående eller en text. Dylika positiva egenskaper för med sig negativa egenskaper och dessa slipas på kontinuerligt.
 

Tärnan

Cartier
förresten, glömde det jag är mest stolt över; kan vända en pepparkaka inne i munnen utan att den sticker utanför o utan att den går sönder. en tandläkare var en gång så imponerad av mitt stora gap att han var tvungen att ta fram linjalen o måtta.
 

Yo-han

Troll probationary
Är jättebra på att tillskriva folk random egenskaper på krogen för att sedemera konfrontera dom med sagda egenskaper. Tur att man är lite rolig irl annars hade jag åkt på sån däng av diverse IS-stödjande antisemitiska oligarker med belgiska pedofiltendenser etc..
 

sveol

Cartier
Jag är bra på;
- Att reta mina vänner till vansinne!
- Dricka öl
- Slippa undan arbete
- Delegera (kan ha att göra med ovan färdighet)
- Dricka öl, sa jag det?
- Just ja, att driva min sambo till vansinne!

Kul att man är bra på så mycket. :)
 
  • Like
Reactions: SSL

Yo-han

Troll probationary
Är jättebra på att tillskriva folk random egenskaper på krogen för att sedemera konfrontera dom med sagda egenskaper. Tur att man är lite rolig irl annars hade jag åkt på sån däng av diverse IS-stödjande antisemitiska oligarker med belgiska pedofiltendenser etc..
Många dyslektiska aspbergersbullemiker som inte har vett o gilla inlägget lixom..
 

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
Jag är jävligt bra på att spela gitarr, designa system och hemsidor, sälja samt att dricka öl!
 

Freddie L

Panerai
Är väl skaplig på mycket, privat och i jobbet. Dålig på annat. Har dock två saker som sticker ut, tyvärr helt värdelösa.

Spela MS Röj. Otroligt mycket bättre än alla andra som säger sig vara bra. Var ju några år sedan nu (Win 98?) så jag minns inga tider. Men ja.

Häva flasköl. Har aldrig förlorat en ölhävning med flaska. Börjar iofs bli några år sedan jag provade sist. Har liksom inte intresset eller självförtroendet, jag blir nog (nästan) lika förvånad som de "macho-män" jag besegrar.
 
Topp