Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Är ett besök på HG Milton obligatoriskt när man är i San Fransisco

Diskussion i 'Diskussion' startad av JohnDoe, 18 juni 2015.

1. JohnDoe
    Trådstartare

JohnDoe Friends of KS

Från:
    Sverige, stockholm
    Och kommer man bli insläppt som semestersvenne med TT daytonan på? Eller det bättre att hänga på en swatch?

2. snoozarn

snoozarn Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Du menar HQ Milton? Absolut, bara gå dit och ha en mini-gtg. Glöm inte slänga upp bilder här.
    :D

yonsson, vikgul, Rivalen och 1 annan gillar detta.
  3. Kairo

Kairo Friends of KS

Semestersvenne med TT Daytona..? Förlåt, men vad innebär det egentligen... Tror inte du har några problem med att komma in där. :)

4. k0ltrasten

k0ltrasten Soy un culebra!

Tänk på att maila Jacek innan och boka GTGn.

5. OskarK

OskarK Friends of KS

Tänkte också försöka få till ett besök när jag är i SF om lite drygt en vecka :)

6. Rivalen

Rivalen Friends of KS

Det skulle jag uppskatta att göra - besöka Jacek på HQ Miltons.

7. JohnDoe
    Trådstartare

JohnDoe Friends of KS

Från:
    Sverige, stockholm
    Helt rätt menar hq milton. Var toktrött när jag skrev detta. Kul att fler drar hit. Åker klassiska rutten imorgon mot LA. Sen blir det vegas, grand canyon osv.... För att avsluta i SF 5-8 juli. Får lägga HQ besöket då. Idag hyrde vi små gocars i fishermans wharf. Tog en tvåtimmarsrutt runt golden gate osv. Rekommenderas. Någon sm är i vegas 29/6 - 3/7. Någon från KS där? Ska kolla gtg på trf också.....

8. JohnDoe
    Trådstartare

JohnDoe Friends of KS

Från:
    Sverige, stockholm
    Jo det där med semestersvenne... Daytonan är ju inte vintage utan 07. Då kanske Jacek tvekar.....hehe....borde tagit med min 6694 av kuwaitmodell istället....

Mårtenssons ur Brookfield