• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Är jag helt sjuk i huvudet, fullt normal eller...

Affe

Una vida loca
2-Faktor
är det så att jag är en enkel kille som bara älskar klockor?!

34AE6AB6-2139-43A7-9AED-4CF03D6DF161_zpsjgzxtagg.jpg


Är det någonting jag ej kan vara utan så är det tiden, jag blir nojig om jag tex är utan armbandsklocka några sekunder tom. Enda gången det inte sitter ett armbandsur på armen, är medans jag känner av vilken klocka jag vill byta till. Annars så sover jag med klockan på, duschar med klockan på, sex... hrrm med klockan på, med andra ord så sitter den där den skall vara, på armen.

Men nu är det ju så att jag även måste ha koll på andra vis vad det beträffar tid också, så det är bara att smacka upp så många klockor man får för sin kära dam = Ceauşescu . Hon får man smöra mycket för om man ska få sätta upp en lite klocka här och där :D, men jag är bra på att övertyga så det har gott lätt.

Börjar med kontoret!


Sedan, nedre vardagsrummet!
DSC_6544_zpsc1a632d4.jpg


Köket!
DSC_6501_zpsf0b065a7.jpg


Övre vardagsrum!
DSC_6509_zpsbf77fb5b.jpg


Tv och Biorum!
DSC_6514_zpsc71c2760.jpg


Sovrummet! Får det bli en klassisk digitalklocka!
DSC_6508_zps288613cd.jpg


Badrummet!
DSC_6492_zps61fa3ae0.jpg


Toa övre våningen!
DSC_6516_zpsabdfce44.jpg


Hehe...måste ju ha en klocka ute också som tål lite väder och vind :cool: :D :p!
DSC_6530_zps5dad5dec.jpg


Nu har vi kommit till tvättstugan!
DSC_6562_zpse2dd3682.jpg


Tror inte Emil i Lönneberga skulle kunna få till ett sådant prakt exemplar :cool: :D ! Men man lär väl ha en klocka ut i snickeboa osså!
DSC_6526_zps5bedb2ec.jpg


Och en klocka ute i garaget så inte vita faran känner sig ensam!
DSC_6532_zps8be8c192.jpg


Fattas på ett ställe, och det är stora garaget! Gäststugan finns det klockor, tyvärr kommer jag inte åt att ta bild, då min lilla Ceauşescu dam har hyrt ut det.

Galen eller inte, det skiter jag i. Men jag vet vad tiden är oavsett plats och det ROCKAR fett tycker jag :doctor:.

Trevlig helg alla KSare, och j... skönt och kul att vara tillbaka iaf!
 

demondave

Rolex
Kan bara stämma in, det är sådana här inlägg som gör KS!

Känns väldigt mycket dalarna också, var tusan är mooraklockan? ;)
 

Nexus

Panerai
Skulle du berätta det här för Den Otvättade Populasen (dvs, typ varenda käft utanför KS) skulle du antagligen stämplas som fullblodsgalning.
Själv tycker jag dock det ser riktigt trevligt ut, bortsett från att du får bakläxa på moraklockan.
 

Minuteman

Rolex
Härligt galet (eller normalt för den onormalt klockbegåvade)!
Dock är ju frågan vilket syfte dessa klockor fyller, med tanke på att du alltid har en på armen.:)
 

Andsan

Rolex
Ett inlägg som påminner oss om att klockan är något speciellt, betydelsefullt, och det är den, eller hur.
Klocknördar som vi är;)
/Anders.S
 
Topp