• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Är jag klar nu?

WHU

Panerai
2-Faktor
Många som säger kronograf och jag förstår inte riktigt varför. Om det inte är i rent klassiska samlingssyfte, att ha en av varje stilen. För sällan finns det tillfällen när man gärna vill bära en kronograf.

Skulle gå på nåt sportigt som passar på läder men inte konkurrerar som finklocka med DDn. Nåt för de dagar då det vore kul med nåt annat än subben. Tänker i stil med nyare DJ eller AT. Sen kan det såklart vara en kronograf men behöver inte nödvändigtvis.

Håller med dig, förstår inte riktigt heller....
Känner igen mig i, hur du resonerar.
 

JayJay

Rolex
Klar? jo tjäääääna! Men varför krysta fram ngt. Njut så länge du kan. Är ju den känslan vi alla jagar. Sedan tar du problemet vad som ska bli nästa när suget infinner sig... MEN du behöver ngt med ljus tavla...
 
  • Like
Reactions: WHU

WHU

Panerai
2-Faktor
Klar? jo tjäääääna! Men varför krysta fram ngt. Njut så länge du kan. Är ju den känslan vi alla jagar. Sedan tar du problemet vad som ska bli nästa när suget infinner sig... MEN du behöver ngt med ljus tavla...
Tack, tror du är inne på rätt linje.
Njuta av det man har och det gör jag faktiskt!
 

Boris Balkan

Fark you!
138223993476.jpg
 
4e53ce48c7f9f6399631073323bd7cc7.jpg


Förbannat bra val du gjort [emoji6]


Har själv velat lite fram och tillbaka, men tror jag bestämt mig för att nästa blir en med keramisk ring, så det blir en 116718 eller en 116618.

Bara kolla på bilden Boris la upp precis! Ruskigt snygg!
 
  • Like
Reactions: WHU

WHU

Panerai
2-Faktor
4e53ce48c7f9f6399631073323bd7cc7.jpg


Förbannat bra val du gjort [emoji6]


Har själv velat lite fram och tillbaka, men tror jag bestämt mig för att nästa blir en med keramisk ring, så det blir en 116718 eller en 116618.

Bara kolla på bilden Boris la upp precis! Ruskigt snygg!

Haha ja vad säger man, detsamma!!!
Den la han bara upp för att stänga tråden ;)
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Man är nog aldrig klar, alltid ska det fattas något eller så är man sugen på annat. Men en superfin duo absolut, du ska vara nöjd, för stunden.. :)
 
  • Like
Reactions: WHU

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Njut medan det varar, nöjdheten...
Snart kommer du bli rastlös och då spårar det ut på allvar ;)
Riktigt bra duo, skulle trivas fint tillsammans med en chronograph, VG Daytona?
 
  • Like
Reactions: WHU

WHU

Panerai
2-Faktor
Jag tycker du har en magiskt fin duo, tänk inte på nästa steg. Passa på och njut, återigen grymt fina klockor! :)Ö/quote]

Tack så mycket, gillar dom båda.
Det var lite dit jag var på väg med inlägget, jag kanske inte behöver någon mer eller:confused:
Hursom, just nu funkar dom bra iaf!
 
Topp