• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Är jag klar nu?

Nrobedal

Omega

Klockorna kompletterar varandra riktigt bra, det är där någonstans jag skulle kunna känna mig väldigt VÄLDIGT nöjd. Ha en fortsatt trevlig kväll :)
 
  • Like
Reactions: WHU

ollkli

Rolex
2-Faktor
Klar? Klar med Rolex kanske men klockor är ju så mkt mer. Finns ju hur mycket trevligt godis som helst att flippa runt ibland!
 
  • Like
Reactions: WHU

ruchac

Omega

Du behöver nog något som sticker ut lite mer, något med färg... Eftersom du verkar vara något av en lyxlirare så tänker jag inte
tipsa om klockor i budgetsegmentet, men kanske en Zenith el primero rainbow kan funka, eller en milgauss med blå tavla?
Det ultimata är sex, det vi alla behöver... Du har bara kommit en tredjedel på vägen..
 
  • Like
Reactions: WHU

Sullstrom

Panerai
2-Faktor
Du har två riktigt grymma klockor! Du kan ju absolut klara dig på dom 2 men klart du ska ha något mer :)! Varför inte prova något annat märke.. Kanske bryta helt, vintage heuer chrono? eller något annat kul! Lycka till med jakten!
 
  • Like
Reactions: WHU

WHU

Panerai
2-Faktor
Bumpar min egna nästan 1,1/2 år gamla tråd! Fick en del riktigt sköna svar och givetvis har merparten av er rätt, man blir aldrig klar! Efter DD'n och Subben, har det både kommit och gått ytterligare ett antal. Men nu känner jag (igen!?) att jag sitter på en rätt skön kombo,
20160131_164647.jpg
20160131_164626.jpg
frågan är ju bara hur länge jag känner så......
Just nu i mitt liv så kompletterar iaf en vintage 16750 och en sprillans 116200 varandra jävligt bra!
 

christian-h

Vacheron
2-Faktor
Bumpar min egna nästan 1,1/2 år gamla tråd! Fick en del riktigt sköna svar och givetvis har merparten av er rätt, man blir aldrig klar! Efter DD'n och Subben, har det både kommit och gått ytterligare ett antal. Men nu känner jag (igen!?) att jag sitter på en rätt skön kombo,
20160131_164647.jpg
20160131_164626.jpg
frågan är ju bara hur länge jag känner så......
Just nu i mitt liv så kompletterar iaf en vintage 16750 och en sprillans 116200 varandra jävligt bra!
Logga ut.
 
  • Like
Reactions: WHU

Kleiz

Rolex
2-Faktor
Grattis till en fantastisk duo!
Komplettera med en enklare "fulbeater" som du kan använda när du meckar med bilen, spelar paintboll eller något annat där Sub känns lite väl riskabelt. Kanske en quartz?
 
Topp