• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Även jag har Vintage...

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Kul! Den såg mysig ut! Klart du ska börja med vintage Martin... En fin 1601:a hade suttit som en smäck på dig..! ;)
 

bartoldous

Cartier
Riktigt fin.Vad som också är intressant tycker jag är att som ganska så ny i klockträsket och trodde var en nytolkning av layouten på Tissotloggan och jag sett på nyare verk och trodde var ett nytt påfund i själva verket är en retro.Älskar all kunskap man kan få här.När du tror du vet något,var ödmjuk du vet inte mycket men nya och kanske mögligare vägar kan öppnas.;)
Fan vad det blev rörigt,men tagit några öl.
 

Ariste

Audemars
2-Faktor
Den där är fin, MK...perfekt size men kanske inte det du vill höra...:)

Riktigt fin.Vad som också är intressant tycker jag är att som ganska så ny i klockträsket och trodde var en nytolkning av layouten på Tissotloggan och jag sett på nyare verk och trodde var ett nytt påfund i själva verket är en retro.Älskar all kunskap man kan få här.När du tror du vet något,var ödmjuk du vet inte mycket men nya och kanske mögligare vägar kan öppnas.;)
Fan vad det blev rörigt,men tagit några öl.
Skål och amen!
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Vadå.... Vill du ha ryggdunkar för att du inser att det finns en värld utanför clownrolex och medianlöns Panerais... Ett kok stryk skulle göra dig absolut gott....

Du kommer bära möglet i två dagar och sen få ångest.... du är inte där än Martin....
 
Topp