• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Åhååå...SUCK!

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Vad tråkigt det är att vänta, trodde att säljaren skulle skicka klockan i måndags redan. Men jag hoppas att han skickar den idag då iaf, han ville få verifierat att adressen min var riktig innan han skickade klock HELVETET. Skulle skicka den via UPS idag, jag hoppas det tar lika kort tid för klockan som det gjorde för Windern jag beställde. För den så tog det 2 dagar från Tyskland, denna klocka är köpt i butik från Nederländerna.
Skulle vara nice att få slänga upp den nya härligheten till Fredagsklockan om den tråden finns kvar då. :cool::nailbiting::meh::p

Fullsets Bratte.JPG
 
Senast ändrad:

M021

Rolex
2-Faktor
V
Vad tråkigt det är att vänta, trodde att säljaren skulle skicka klockan i måndags redan. Men jag hoppas att han skickar den idag då iaf, han ville få verifierat att adressen min var riktig innan han skickade klock HELVETET. Skulle skicka den via UPS idag, jag hoppas det tar lika kort tid för klockan som det gjorde för Windern jag beställde. För den så tog det 2 dagar från Tyskland, denna klocka är köpt i butik från Nederländerna.
Skulle vara nice att få slänga upp den nya härligheten till Fredagsklockan om den tråden finns kvar då. :cool::nailbiting::meh::p

Vart i Nederländerna köpte du den? :)

/holländaren
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Vad är mest kittlande.... att faktiskt få en ny klocka....eller att få visa upp den och sola sig i like:s...... dilemmat har länge fladdrat i pallet.... nu kändes det som läget infann sig att go public....
 

Sond

Patek
Intressant fråga! Jag tycker nästan letandet, surfandet och planerandet är det bästa. Kanske får nämna själva uppackningen också...

:)
JAg är lite av samma typ. Planerandet, letandet och funderandet är en väldigt viktigt del av upplevelsen. Sedan är likes kul för det blir bara på forum man kan visa och berätta fullt ut. Därefter kommer funderingen på vilken klocka som ska bära imorgon(eller möjligen idag om man inte tog beslutet på kvällen).

Samtidigt är det ju en njutning att ta på sig klockan. Klockan som finns i min ägo efter Plaenering, letande, funderande och likes..:)
 
Topp