Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Åhååå...SUCK!

Diskussion i 'Diskussion' startad av Affe, 31 juli 2013.

1. Affe
    Trådstartare

Affe Una vida loca

Från:
    En annan del av Söping
    Vad tråkigt det är att vänta, trodde att säljaren skulle skicka klockan i måndags redan. Men jag hoppas att han skickar den idag då iaf, han ville få verifierat att adressen min var riktig innan han skickade klock HELVETET. Skulle skicka den via UPS idag, jag hoppas det tar lika kort tid för klockan som det gjorde för Windern jag beställde. För den så tog det 2 dagar från Tyskland, denna klocka är köpt i butik från Nederländerna.
    Skulle vara nice att få slänga upp den nya härligheten till Fredagsklockan om den tråden finns kvar då. :cool::nailbiting::meh::p

Pilot och k0ltrasten gillar detta.
  2. M021

M021 Friends of KS

V
    Vart i Nederländerna köpte du den? :)

/holländaren

3. RicVin

RicVin Mr fredagsmys

Starta gärna en fredagstråd!! Jag törs inte längre..:-(

Ninen79, Jensab, vonbahr och 2 andra gillar detta.
  4. Affe
    Trådstartare

Affe Una vida loca

Från:
    En annan del av Söping

Tror att orten skall heta Katwijk :rolleyes:

5. Davvan

Davvan My Kung Fu is stronger than yours!

Från:
    Fettefleur......
    Vad är mest kittlande.... att faktiskt få en ny klocka....eller att få visa upp den och sola sig i like:s...... dilemmat har länge fladdrat i pallet.... nu kändes det som läget infann sig att go public....

exxpert, oscaroscar och Affe gillar detta.
  6. MKRGG

MKRGG Koprolog

Från:
    chokladfabriken
    Lajksen såklart, klockan är ju bara en sak men lajksen gör en till en stor kille i sandlådan ;)

Bino och Micke Ni gillar detta.
  7. Mr Chance

Mr Chance Velourmannen

Intressant fråga! Jag tycker nästan letandet, surfandet och planerandet är det bästa. Kanske får nämna själva uppackningen också...

:)

Sond, Bino, Affe och 2 andra gillar detta.
  8. jabla

jabla Förgöraren

Från:
    Helsingborg
    Kattvik ligger ju utanför Båstad, säkert upphittad efter någon stekare som vaskat sin klocka under tennisveckan :D

Micke Ni gillar detta.
  9. AndyAnd

AndyAnd Stadsbo

Från:
    Väst
    Katwijk an see :)

10. Sond

Sond Friends of KS

JAg är lite av samma typ. Planerandet, letandet och funderandet är en väldigt viktigt del av upplevelsen. Sedan är likes kul för det blir bara på forum man kan visa och berätta fullt ut. Därefter kommer funderingen på vilken klocka som ska bära imorgon(eller möjligen idag om man inte tog beslutet på kvällen).

Samtidigt är det ju en njutning att ta på sig klockan. Klockan som finns i min ägo efter Plaenering, letande, funderande och likes..:)

exxpert gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield