Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Åhhhh jag har blivit lurad, tror jag

Diskussion i 'Diskussion' startad av frågande, 6 september 2016.

1. frågande
    Trådstartare

frågande Torpare

Jag köpte denna manuella klocka på vinst och förlust, troligen det senare för att jag gillade utseendet,

Jag trodde nog innan jag dels kollade upp saken lite mer att det var en äldre omega, men nu är jag rätt säker på att så inte är fallet.

Till saken, tapp eli tapp och klockan föll och visarna med den. Frågan är nu skall/kan jag laga den/få den lagad och i så fall vem i Skåne är lämpad/hågad att göra det?

C

Bifogade filer:

• image.jpg
      image.jpg
      Filstorlek:
      84,9 KB
      Visningar:
      495
    • image.jpg
      image.jpg
      Filstorlek:
      82,6 KB
      Visningar:
      464
    • image.jpg
      image.jpg
      Filstorlek:
      62,4 KB
      Visningar:
      452
  2. grodslukarenx

grodslukarenx Borgare

Från:
    Höllviken, Skåne
    Tror du har större chans till hjälp på vintagedelen av forumet :) Så vitt jag vet så bör verket avslöja med säkerhet huruvida det är en omega eller inte, tavlan ser helt klart mysko ut dock. Öppna klockan så ser du!

Camo00 gillar detta.
  3. alexndr

alexndr Borgare

Från:
    Stockholm
    Ser ut som en ganska illa målad tavla ..
    Som tidigare nämnt; få av locket så vet vi mer.

4. Norra

Norra Borgare

Jag tror med viss säkerhet också att du tyvärr blivit lurad, men jag kan också ha fel. Men som nämnt ovan tror jag Vintage-delen kan erbjuda dig bättre hjälp och svar på dina frågor..

5. frågande
    Trådstartare

frågande Torpare

Admin, kan man få tråden flyttad, om jag är snäll? C

Mårtenssons ur Brookfield