• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Åkte i leksak för att köpa nytt...

M.U

Rolex
Hej kära KS:are! Idag är dagen D för mig! Nyköp (beggad iofs.....) samt finglid för att hämta upp den!

Sedan jag började kolla efter Rolex har alltid denna klockan varit i stort intresse för mig, rent estetiskt snygg samt sitter fint på handleden :)

Blir dessvärre ingen paketöppning men kan bjuda på några härliga bilder iallafall :cigar:

Snapchat-20140813121424.jpg

Där har ni dagens skjuts till handlingen! Sedan bilen kom till tillverkning 09 så har jag alltid velat köra en sådan... Eftersom det var en underbar dag var detta givetvis transporten till köpet! Tackar min nära vän som gav mig tilliten till att köra ;)

Nu dags för klockan!
20140813_124202.jpg

20140813_131733.jpg





Det blev alltså en Explorer 2 ref 16570 i väldigt fint skick :)

Hur nöjd som helst! Är som ett litet barn på julafton :nailbiting:
Samt, imorgon drar man på semester med hollow123 så det lär bli en del bilder därifrån också! :D

Väl mött, kamrater!
 

hollow123

Rolex
Gött ugglish din lille smygare! Funderade om du skulle köpa den av nicke innan vi drar. Nu vet jag varför du var så kryptisk på telefonen i morse! :shifty:
 
  • Like
Reactions: M.U

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
Grattis. Till bilkörningen samt till uret. Kanske till och med få nyttja GMT-komplikationen på semestern...
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Grattis party-mannen! Sup inte bort den på semestern, nu... :D

Har sagt det förr & säger det igen; en av få "nyare" Rolex jag är sugen att testa är just en 16570!
 
  • Like
Reactions: M.U
Topp