• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ålarens

Blackmore

Panerai
Jag köpte en Seiko 7548 av @Ålarens

Inga konstigheter. Hur smidigt som helst. Supersnabbt skickat och klockan stämde överens med beskrivningen till 100%.

En Good Guy i min bok.
 
Har haft nöjet att inhandla en mycket stygg
Casio G-SHOCK GXW-56-1BJF i december.Som löken på laxen så fick jag den inslaget som en julklapp, mycket uppskattat av en sann klock konnässör i god klocksnack.se anda. Behöver inte nämna att allt annat gick klanderfritt 120%gg.
IMG_20181229_001342.jpg
 

Sonnyboy

Audemars
2-Faktor
Köpte en tonfisk av @Ålarens En riktigt reko kille som jag personligen mötte för överlämning och ett trevligt klocksnack. Kan bara rekommenderas!
 

Henke82

Omega
2-Faktor
Köpte en Citizen dykare av @Ålarens på distans. Skick enligt beskrivning och snabb/smidig affär. Helnöjd!
Mina bästa rekommendationer!
 

Karl_Magnum

Cartier
2-Faktor
Köpte ett Borealis ISO style armband av @Ålarens . Skickades snabbt efter betalning och kommunikationen var trevlig! Beskrivningen stämde till punkt och pricka!
I min bok 100% goodguy 👍👊😃
 
Topp