• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Årets färg 2013...

...enligt Pantone är Emerald Green, som Rolex 'The Hulk'...

http://designtaxi.com/news/354664/PANTONE-Reveals-Color-Of-The-Year-for-2013-Emerald/

Snor tråden från TRF, men jävlar vad snygg 'The Hulk' är i rätt ljus...

attachment.php

attachment.php


Lite bra bilder...

20121002_123904.jpg


12-10-29.JPG


12-09-13+2.JPG


12-09-02.JPG
 

Josef B

Bestraffaren
Japp den är riktigt fin! Funderade faktiskt på en sådan för ett tag sedan när jag var i Tyskland, men hur jag än försökte så kunde jag inte riktigt matcha Hulken med nån av mina kläder.
 

Singular

Rolex
2-Faktor
Det bästa med prylar som står utanför den vanliga färgskalan är att det inte ska eller behöver matcha. Att matcha Hulken till kläder eller övriga accessoarer skulle bli matchy-matchy.
 

Josef B

Bestraffaren
Singular skrev:
Det bästa med prylar som står utanför den vanliga färgskalan är att det inte ska eller behöver matcha. Att matcha Hulken till kläder eller övriga accessoarer skulle bli matchy-matchy.


+1
Håller fullständigt med dig, är själv en sådan person som inte bryr sig om etiketter vad som bör matchas med vad, jag älskar kontraster. Jag tycker att Hulken är en jävla grym klocka, men är nog inget för mig.
 

Charles_

Rolex
Singular skrev:
JakobZ skrev:
Hmm, njae tycker isåfall att 16619:an är snyggare om man ska välja färgglatt!

Antar att du menar smurfsubben? Lite annat prisläge.
Jag försökte mig på att göra en snålversion av vitguldsmodellen och fick tag urtavlan:

IMG_2531.jpg


Letade efter keramiska inlägget i flera månader utan resultat så den fick gå vidare. Hade jag hittat inlägget hade jag slagit till på en 116610 och modifierat den :lol:
 

Singular

Rolex
2-Faktor
Topp