• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Årets första... till morsan!

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Så blev det då dags för årets första paketöppning. Snopet nog till min morsa och inte till mig. Har hjälpt min pappa att skaffa en present till mamma som fyller jämt. Han ville ha en Rolex i gott skick med box och papper och gav mig uppdraget att hitta lämpligt objekt.

Efter att ha scannat marknaden under ett par månader så fastnade jag för denna modell. Hittade ett ex på chrono24 som såg ut att vara i gott skick men velade mycket p.g.a. att jag inte köpt nått från en italiensk handlare förr och har ju läst en del horror stories.

Hur som: efter snabb mailkontakt med säljare och en snabb UPS leverans landade följande idag. (Vågar mig på en paketöppning för tror inte min mamma hänger här)

gjqpDvb.jpg

GacPATC.jpg

QtAvHfX.jpg

B71r7WL.jpg

UzXhquL.jpg

w1GDtFA.jpg

XzpgHAi.jpg


Imorgon utlovas en till öppning, då blir det klocka till mig! :D
 

garfield

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Grattis till morsan. Letade efter just en sådan till hustrun får några år sedan men sedan ändrade hon sig och det blev annat istället.
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Kul och snyggt..... Köpte en xakt likadan till lillasyrran för några år sedan.... också K serie. Utan BoP.... Men betalade iofs bara 13 k för den

Mor din kommer bli galet glad!
 
Topp