• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Årets klockbränna 2014

Mforce

Vacheron
2-Faktor
Nu får det bli många timmar i lekparken innan midsommar.
Tror inte barnen misstycker.
dy5ara2u.jpg
 

Snårtas

Rolex
Inte så stor skillnad än. Får hoppas på mycket VAB fram till Midsommar, idag är det ögoninflammation på den minsta...
image.jpg
 

Simpatico

Rolex
Hoppar gärna med i tävling. Slänger upp en taskig inomhusbild tagen nu på morgonen. Håll tillgodo. Skall bli spännande och se allas utveckling denna sommar.

IMG_1822.JPG
 

Nexus

Panerai
Kombinationen av att jag är ungefär lika blek som Greve Dracula rullad i vetemjöl tillsammans med att jag precis skaffat ett sommarnöje komplett med gräsmatta som ansas med Preussisk Disciplin™ borgar för en vinst.
Ni är varnade...
 

jabla

Sarlacc
Kombinationen av att jag är ungefär lika blek som Greve Dracula rullad i vetemjöl tillsammans med att jag precis skaffat ett sommarnöje komplett med gräsmatta som ansas med Preussisk Disciplin™ borgar för en vinst.
Ni är varnade...

En bild på hur Dracula såg ut när är han anmälde sig till tävlingen är en förutsättning för deltagandet.
 
Topp