• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Årets klockbränna 2015

Vincent

Cartier
Jobbar på brännan i Spanien, jag ska vinna!
image.jpg
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Inte så mycket till bidrag då brännan från Spanien avtagit och biljetterna till Palma dit flyget gick i söndags revs och kastades.
image.jpg
 

jabla

Sarlacc
Sista chancen att skicka in slutresultatsbilder är nu i helgen, 23:59 på söndag 4/10 stängs klockbrännefönstret. :)
 
D

Deleted member 4412

Guest
Svårslaget när man burit en Plopp dygnet runt hela sommarn, såg betydligt coolare ut I augusti då brännan var intakt.
Det här är för några veckor sedan.. Fortfarande en stor blek ring i storlek motsvarande en hockey-puck:)
image.jpeg
 

jabla

Sarlacc
Nu har juryn kommit fram till ett beslut!
Vinnaren är @Luciano Cau som trots att han nådde sin formtopp mitt i sommaren ändå hade en fin bränna kvar jämfört med utgångsläget.
Före:
Luc1.jpg


Max:

Luc2.jpg


Slutresultat:
Luc3.jpg


@Holmqvist var en stark kandidat men föll på att han vid start hade märke kvar från förra säsongen.

Grattis till vinnaren! Skicka PM med adress så kommer vinsten.

Vill slutligen säga att juryns beslut inte kan överklagas eftersom det fattades under nyktra former.
Ingen som insåg att jag är mutbar och erbjöd alkohol så skyll er själva. :D
 
Topp