• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Årets polering

Vissa gillar helpolerat, den här liraren var toknöjd på TRF...

GMT4_zpsf7b9b208.jpg


GMT2_zps0872a615.jpg


GMT1_zpsb4dc9fa4.jpg
 

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Eftersmaken av det dåliga resultatet av ett arbete sitter kvar längre än glädjen av ett lågt pris sägs det..:oops:
 

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Poleringen visar ju att de är totalt inkompetenta. Jag är nyfiken på hur resultatet av en helservice skulle bli hos dem.
 

Schildfat

Cartier
Haha alltså den polerade 16610 är det väl inget fel på? Lite mer shiny än vanligt kanske men ser väl inte så dålig ut?
 

poormans

Rolex
spelar mindre roll vem som gör poleringen (AD eller inte) så länge de har har erfarenhet av rolex polering sen är det inte alltid det behövs en helpolering
har sett riktigt br resultat bar av lätt borstning av ovansida länk samt ovansida luggar iofs samma arbetsinsats med att plocka isär allt men man spar ju på boettsidorna om den inte är helt trasiga

ännu ett skäl till att jag bara polerar mina breitlings
 
Topp