• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Årsdag med tjejen imorgon, jämställdhet i klocklådan...

Svanis115

Cartier
2-Faktor
Firar 3 år med tjejen imorgon, hon är grym!
Har full förståelse för mitt klockintresse, fick en spontanpresent i form av en klocklåda med 24 fack. Kan dock vara så att det fanns en baktanke där, har nämligen inte 24 klockor...

Har noterat att hennes omega och hublot har hamnat i lådan samt att hon påpekat att det är orättvis fördelning. Väldig underton att det är mitt jobb att bidra till jämställdheten, som den goda feminist man är kan man inte annat än kvotera lite.

Får nu hoppas att hon inte har ett alias här (högst troligt då hon anser att jag spenderar majoriteten av min tid läsandes på detta forum)..

Bjuder på en bild på morgondagens kvotering.

Hoppas alla har en trevlig lördag!

image.jpg
 

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
present av rang, Yachmastern är underskattad. Du sätter inga dåliga förväntningar inför framtiden med yachmaster efter 3 år. Vad blir det efter 5? :woot:
 
Topp