• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Årsdag!

Compiss

Patek
2-Faktor
Stort tack för glada tillrop och gratulationer:)

Har lite annat än Rolex faktiskt men "tråkig" smak och gillar nästan uteslutande sportrolexar, vilket kanske syns;)

Provat AK, några DJ men ändå är det någon sportigare modell jag bär till slut. Kanske för att kompensera för mitt osportiga JAG:)

Testat Panerai men tyckte 44mm var lite stort, säkert en vanesak men kollar nu istället efter 42mm panerai.

Till sist, daviden, skall vårda nyckeln ömt :)
 

Rookien

Panerai
Så är det:)

Idag fyller jag 1 år på KS.

Ett år fyllt av timmar och åter timmar på detta härliga forum. Så ett stort tack vill jag rikta till forumets ägare, dess moderatorer och övriga inblandade.

Detta år har vart ytterst lärorikt och roligt. Det har vart informativa trådar, diskussioner och andra inslag av lärande. Det i särklass roligaste har dock vart att få kontakt med er andra medlemmar, vissa har jag haft mkt kontakt med via forumet, andra genom träffar, luncher eller GTGs.

Med det vill jag säga att det är ni övriga medlemmar som gjort detta första år så bra som det har blivit!

Jag bjuder på en liten bildserie på vad som kommit och ev gått under mitt första år här på KS och sätter in en blygsam summa till BCF i Klocksnacks namn.

Väl mött
Compiss
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg


Har ännu ej fått nyckeln till hyllrummmet;)
Bara Rolex:)...väldigt fina som kommit/gått..
Och grattis på födelsedagen!
 
Topp