Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Årsklocka från -97?

Diskussion i 'Diskussion' startad av JMolin, 18 november 2015.

1. JMolin
    Trådstartare

JMolin Präst

Från:
    STHLM
    Läser en del om årsklockor - alltså en klocka tillverkad samma år som en är född. Tänkte att man kanske skulle kunna skaffa sig en sådan redan vid 18 års ålder.. Finns det några godbitar från 1997 som skulle kunna göra sig bra som följeslagare i livet?

Senast ändrad: 18 november 2015
  2. M.U

M.U Biskop

Finns mycket roligt inom vintage-delen från Omega för inte så många rödingar! Kolla runt på det är mitt tips!

3. turnus

turnus Torpare

Jag gillar udda klockor och kom efter en liten sökning fram till Sjöö Sandström Chronolink UTC. Utanför budget kanske(?) men rolig klocka i ämnet 1997.
    Recension finns här på forumet.

Affe och theargonaut gillar detta.
  4. joca

joca Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Jag hade iaf övervägt en Rolex Sub.
    Tycker de är trevliga och värdet består :)

5. Bjoerlin76

Bjoerlin76 Biskop

Från:
    Sigtuna, Stockholm
    Funderar på samma sak, är också 97a och på jakt efter nåt kul! Tycker Datejust, Speedmaster o Tudor-Sub ligger bra till om man kollar efter roliga klockor från sent 90-tal.

Mårtenssons ur Brookfield