• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Åsikter angående Victorinox

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
Nu har den äntligen kommit! Planerar att göra en liten resension/reflektion när tiden finnes...
image.jpeg

Min bild på min klocka på min arm:)
Trevlig!
 

Lundgren🥊

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Har en handlare i närheten som säljer victorinox klockor, får åka dit å kolla om denna modellen finns inne så man får klämma lite på den.
 
Fin Lume , präktig cases på vissa av dykarna, säkerligen bra pang för slantarna.
Det känns som en bra början till något annat i mitt tycke - man är ju alltid på väg till något annat tids nog
 

BoZ80

Rolex
2-Faktor
Tja! Skakar lite liv i denna tråden igen. Har en Dive Master på ingång och undrar om någon har koll på om den använder vanliga bandstift med 0.8 tip?
Tack på förhand :)
 

Icaras

Rolex
Blev faktiskt positivt överraskad när min polare köpte en Victorinoxdykare. De verkar ha lyckats med lumen iallafall. Den är helt sjuk. Spöar min SKX007 med hästlängder. Knappt ens jämförbara! Skön kvalitetskänsla i övrigt också. Mjukt gummi, trevlig vridring och krona, vattentät till 500m etc.
image.jpeg

image.jpeg
Går den där rackaren att få tag på i automatisk? :) vad gick den loss på?
 
Topp