Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Åsikter om Seiko solar GPS Astron...

Diskussion i 'Diskussion' startad av theargonaut, 29 juni 2013.

1. theargonaut
    Trådstartare

theargonaut Friends of KS

Från:
    Sthlm
    En bekant funderar på inköp. Vad säger klocknördarna?

2. 80talisten

80talisten I wish a could afford a real gold Rolex!

Från:
    Eskilstuna
    Aldrig sett in irl, men av det jag sett på nätet verkar den vara grymt cool med bra funktioner. Nu vet jag inte om din bekanta reser mycket? Jag kan verkligen tänka mig att den är skit bra och nyttosam för folk på resande fot med jobbet mm.

Nackdelen är väl att den är rätt så stor, men gillar man stora dinkor så är det nog inget bekymmer.. Jag hade valt den i stål - SAST009

3. noeLLY

noeLLY Stadsbo

För 26000 tycker jag länk känns lite rasslig och väldigt stor klocka. Annars kändes den bra. Kanske inte 26000 bra men.

4. 80talisten

80talisten I wish a could afford a real gold Rolex!

Från:
    Eskilstuna
    Det är titanvarianterna du hanterat isåfall om det var med länk, den finns även i stål och stålvarianten ligger på 20k tror jag. Men den är dock på ett sorts silikonband, vet ej om den finns på länk i stål.

5. Dammen

Dammen Stadsbo

Den finns inne på den lilla klockbutiken på norrtullsgatan, precis vid odenplan. Provade den där och det var en schysst finish men den var lite för stor förut tyvärr.

6. theargonaut
    Trådstartare

theargonaut Friends of KS

Från:
    Sthlm
    Tack för responsen boys! Ska föra vidare era åsikter.

/ TF theargonaut "You are not a beautiful and unique snowflake..."

7. mace

mace Stadsbo

Har sett den live, och det exet hade lume som det såg ut som jag lagt på på fyllan. Kolla hi-res-bilder så verkar det som att klumpig lume är ett signum för alla dessa klockor. Synd på rara ärtor.

Mårtenssons ur Brookfield