• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Återtagen: Seiko SBBN013

klockodile

Dundee
2-Faktor
SBBN013 "Darth tuna"
High-tech variant på den klassiska tunan. Kommer med alla tillbehör box, cert, instruktion.
Tillverkad 2008 med batteribyte indikerat till 2015 på baksidan. Köpt av mig från en känd medlem här 2012.
Lätt stor och brutal, men troligen (min egen uppfattning) det bästa i quartzväg som prospexlinjen erbjuder.
Mkt bra skick.
SEK inkl rek/värde.

SBCM023(Såld)
Mid-size dykare med högkvalitativt quartzverk. 8 års batteri och +/- 20 sek per år samt evighetskalender fram till 2100. Batteribyte indikerat till 2018.
Storlek 38,5 mm utan krona, hardlexglas.
Använt skick med en del små små prickar på glas(man får leta lite, stör inte mig) samt en liten ding på caset vid kl 9.
Ingår svart tygband och grönt nato. Box(inner) och papper.
Tillverkningsår 2010 (modellen nu utgången).
Har försökt bonda med den men den är för liten för mig...
2000 SEK inkl rek inom riket.

SBCZ005 "Grey Ghost" (Såld)
Lätt(100g c:a) och kineticdriven titandykare. 40 mm utan krona.
Riktigt fin finish och en grågnistrande urtavla med japanska "nipples". Köpt sent 2012 av mig från Japan.
I mycket nära nyskick. Med alla tillbehör såsom box, cert, instruktion.
2900 SEK inkl rek.


Har köpt och sålt förut mest på TTT...

Ha de gött!
Stefan
 
Topp