• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Öppning i Nippon

Isodor

Audemars
Befinner mig på semester i nippon.

Var ganska bestämd att jag skulle slå till på en ny dinka och så blev det.

Dagen började med 30 cm nysnö på ca 3h, fortsatte med sushi från Japans i särklass bästa ort för sushi. Sedan blev det inköp på sen eftermiddag och nu sköljs dagen ner.

Skål!

Nh3iNT4.jpg
 

Wi

NLA
2-Faktor
Grattis!
Riktigt trevlig klocka!
Fanns det någon prutmån hos ADn? Vill du kanske pm.a mig priset du fick betala, har en vän som reser dit och vill se om det är värt att kanske klippa en =)
 

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Så där ja! Lite som att åka till Schweiz och köpa en Halda men man får ju säga jätte grattis! Grymt fin.
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Befinner mig på semester i nippon.

Var ganska bestämd att jag skulle slå till på en ny dinka och så blev det.

Dagen började med 30 cm nysnö på ca 3h, fortsatte med sushi från Japans i särklass bästa ort för sushi. Sedan blev det inköp på sen eftermiddag och nu sköljs dagen ner.

Skål!

Nh3iNT4.jpg
Schysst! Grattis!

Otroligt länge sedan jag besökte Japan... Men då drack jag allt den där ölen som du har i bakgrunden...:D Dock ingen Rolex till mig då.

A
 

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Grattis till en kalasfin klassiker!
Har spanat lite på japanska priser; de är extremt konkurrenskraftiga vad gäller Rollar..
 
Topp