• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Öppning i Nippon

Spindel

KS vulkanolog på Island
Befinner mig på semester i nippon.

Var ganska bestämd att jag skulle slå till på en ny dinka och så blev det.

Dagen började med 30 cm nysnö på ca 3h, fortsatte med sushi från Japans i särklass bästa ort för sushi. Sedan blev det inköp på sen eftermiddag och nu sköljs dagen ner.

Skål!

Nh3iNT4.jpg
Grattis!

Inte för att jag skulle köpa schweiziskt i japan ;)
Om du är i tokyo har du gått runt i Akihabara och tittat efter begagnade rolex eller omega? Jag vill minnas att jag gick förbi flertalet mindre secondhandbutiker som sålde kameraprylar och klockor till vad jag vill minnas OK priser (vet iof inte hur skicket var på dessa)?

Kan vara värt det om du vill hitta nåt vintage.
 

Isodor

Audemars
Grattis!

Inte för att jag skulle köpa schweiziskt i japan ;)
Om du är i tokyo har du gått runt i Akihabara och tittat efter begagnade rolex eller omega? Jag vill minnas att jag gick förbi flertalet mindre secondhandbutiker som sålde kameraprylar och klockor till vad jag vill minnas OK priser (vet iof inte hur skicket var på dessa)?

Kan vara värt det om du vill hitta nåt vintage.

Besökte ej Tokyo denna gång. Däremot befann jag mig i nagoya i år och där sålde de pn daytona pch rödsub tex . Pn daytona skulle de ha ca 250 brakare för..
 
Topp