• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Östergötlands-GTG

David

Bödeln
Eftersom jag högst ofrivilligt befinner mig på fel kust, alternativt för långt söderut, när det hålls sammankomster på annat håll, traditionsenligt på vardagar förstås, och alldeles för tidigt på dagen, tänkte jag höra om det finns intresse för motsvarande arrangemang i Linköping.

Jag tänkte mig en portion moules marinière och en dryck eller tre av god hantverkskvalitet på De Klomp. Breitlings välkomna. Vad säger ni?
 

Gavve

Greven
2-Faktor
David skrev:
Eftersom jag högst ofrivilligt befinner mig på fel kust, alternativt för långt söderut, när det hålls sammankomster på annat håll, traditionsenligt på vardagar förstås, och alldeles för tidigt på dagen, tänkte jag höra om det finns intresse för motsvarande arrangemang i Linköping.

Jag tänkte mig en portion moules marinière och en dryck eller tre av god hantverkskvalitet på De Klomp. Breitlings välkomna. Vad säger ni?

Datum för detta? Är i byn (med Longines-passarounden) 16-17 November. Egentligen bortbjudet på annat men beroende på tidpunkt kanske man kan snabbbesöka ett GTG... Det vill man ju inte missa
 
Topp