Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Östergötlands-GTG

Diskussion i 'Diskussion' startad av David, 25 oktober 2012.

1. David
    Trådstartare

David Bödeln

Eftersom jag högst ofrivilligt befinner mig på fel kust, alternativt för långt söderut, när det hålls sammankomster på annat håll, traditionsenligt på vardagar förstås, och alldeles för tidigt på dagen, tänkte jag höra om det finns intresse för motsvarande arrangemang i Linköping.

Jag tänkte mig en portion moules marinière och en dryck eller tre av god hantverkskvalitet på De Klomp. Breitlings välkomna. Vad säger ni?

2. Gavve

Gavve Greven

Datum för detta? Är i byn (med Longines-passarounden) 16-17 November. Egentligen bortbjudet på annat men beroende på tidpunkt kanske man kan snabbbesöka ett GTG... Det vill man ju inte missa

3. Rolex1220

Rolex1220 Bonde

Det låter nice, jag är på!!

Med vänlig hälsning,
    N

4. Jockinho

Jockinho Friends of KS

Från:
    Motala
    Är på om jag har tid och möjlighet, bor ju i Norrköping så ingen längre resväg :)

5. David
    Trådstartare

David Bödeln

Helgerna försöker jag tillbringa på annat håll, och just vecka 46 är jag tydligen dessutom i Tyskland. :D

6. Fryken

Fryken Kamrern

Från:
    STOCKHOLM
    Mini-GTG i Hamburg? :D

7. David
    Trådstartare

David Bödeln

Funkar Langenargen för dig? ;)

8. Fryken

Fryken Kamrern

Från:
    STOCKHOLM
    Hehe. Nä, liiite långt. Ska på en grej i Aurich den veckan och fick för mig att du kanske skulle dit. :)

9. Gavve

Gavve Greven

Det blir ett GTG i Hamburg!

Mårtenssons ur Brookfield